Tjata

publicerat i My Day, My workout;
Sitter här i min soffa och väntar på att åka iväg och göra en kväll på Geologen..  Var ledig igår och den började med ett besök hos tandläkaren.. Bästa tandläkar besöken jag varit på! Det lönar sig att vara noga med munhygeinen!  Fick beröm av tandläkaren till och med ☺️   Sedan vart det en promenad hem från stan och sen iväg till Örebro med mormor, mamma och kusinerna.. Kan säga att jag INTE ska ha barn på mycket länge.. Helt slut efter några timmar och mitt tålamod är inte det bästa.. När jag kom hem så åkte jag och min kärlek till gymmet för att träna lite bröst/triceps.. (Känns idag kan jag säga) blir nog en tur imorgon igen till gymmet 👍. 

 Detta är jag idag.. 

Justa, igår släpptes biljetterna för Vätternrundan 2014, tanken var ju att jag och min älskling skulle cykla dessa 30 mil tillsammans men efter mun resa detta år så kommer jag inte kunna göra detta.. 
Bara en sån sak gör mig så ledsen.. Kan inte bestämma någit i förväg för vet ej hur jag mår just då, om jag pallar det eller ej.. Men erik kommer cykla detta år tillsammans med Anna hans syster och pappa Krister. Erik och kriser cykla nu i år och tyckte det var en sån otrolig upplevelse så de kommer säkerligen bli en tradition.. 

Nej nu är det dags att ge sig ut i regnet och hjälpa människor i deras vardag! 

Puss och hej 💋


 

Kommentera inlägget här :