Tisdag 16/12-14

publicerat i My Day;

Godkväll!
  Har haft att göra hela dagen.. Gick upp vid 07.30, åt min gröt och proteinshake.
Gjorde mig iordning för att sedan åka iväg på en arbetsintervju, har en väldigt god magkänsla.
 Efter det så åkte jag och handlade, hämtade ut paket och fixade några julklappar.
  Min lunch idag ( och alla andra dagar) består av kyckling, ris och broccoli. 


Varit hemma hos mina föräldrar och grejat med bilen.. fixat blinkers och säkringar m.m.
 Har precis käkat kvällsmat så nu ska jag göra mig klar för natten, är sjukt trött. Imorgon blir de fika med mina favorit flickor<3
 

 Hoppas på att få träna imorgon också, längtar ihjäl mig! Igår satt jag och planerade lite inför nästa tränings år och de första 5 månaderna är ialf ner skrivna och skissade.
Kommer säkert att bli ändringar men jag har ju ett par dagar på mig och självklart beror ju allt på hur träningen går och hur jag mår. 

 


Prio nästa år är absolut basövnigarna :
Marklyft
Bänkpress
Knäböj 
Militärpress
 
Ska även försöka mig på ryck och stöt... lätt och långsamt då jag är fruktansvärt rädd om mitt disckbråck. 

Ser vekrligen fram emot ett (förhoppningvis) ett bra och starkt 2015! 

Nu blir de att borsta gaddarna sen bums i sängen! 

Puss o godnatt! <3
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ɑ n n i k ɑ:

Gott

Svar: Nja, inte när man äter de 2ggr dagen 6 dagar i veckan 🙊
Alette

Kommentera inlägget här :