måndag och "sportlov"

publicerat i My Day;
Hello!
 Hoppas allt är bra med er, jag har precis kommit hem från min Mormor, vi har självklart pluggat, men idag stod det medicin på schemat så jag slipper denna J*vla psykologi.. Jag blir tokig på det.. men men snart ska jag väl slippa det! Sitter med Så ska de låta i bakgrunden och helt öppen balkongdörr, solen skiner och känner lycka i hela kroppen. Tänk vad lite sol kan göra med en människ! Nu när jag tittar ut och får känna solen så längtar jag ännu mer tills jag & erik ska till Egypten, ska bli så underbart! 
 
Något som är indre underbart är att min matlust är på 0, inte ätit ordenklig mat sedan fredags..
idag har jag ialf fått i mig 3ägg och lite sallad, 1 protein shake till frulle! Hulkar mig så fort jag får mat i munnen.. speciellt kyckling..  vill inte ens tänka på den där äckliga kycklingen! 
 
Får ni så ibland? de går bara inte äta mat.. Köpte krönsaksbuljong jag ska koka iordning och ha! 
I kväll står det ialf BEN på schemat .. får väl se hur bra det går. Ska ge det ett försök ialf!
Fick hem mina benvärmare från MMsport i fredags.. dessa ska självklart invigas idag! 

Annars då.. jo vi har ju "sportlov" och om man studerar via komvux då så är det, plugga ihjäl sig 1 vecka! 
5 uppgifter ska in.. gjort klart 1, nästan 2! så de blir ett lugnt och skönt lov.. Imorgon ska jag ialf följa med Mormor till örebro! 
 
Väntar ivrigt på mina skor som jag beställde för ett bra tagsen men de borde komma denna vecks (Y)
 
nu ska jag göra ett nytt ryck med plugget! renskrivning är ju KUL! 

Puss på er <3 

Kommentera inlägget här :