Redan onsdag imorgon!

publicerat i My Day;
Hola! 
Tänk att det redan är onsdag imorgon?!?! Känns som om de är söndag.. Kanske känns så för jag jobbade helgen?  Jaaha, här sitter jag men min Psykiatri och denna studieenhet är BETYDLIGT mer intressant.. 
psykisk hälsa och ohälsa, självkadebeteneden, ätstörningar, stress och andra godsaker att gräva ner sig i. 
Jag har valt att fördjupa mig lite i anorexi..Inne på 4e sidan nu.. Fårse vart de slutar ;) 
 Sitter fortfarande fast i psykologin men den blir klar på torsdag förmiddag då jag en fin klassis ska sätta oss och slå våra kloka ihop! 

Imorgon blir det att sitta HELA dagen med psykiatrin, så den blir klar och på kvällen ska jag ut med 8st av brudarna i klassen! Blir en bit god mat på Katrinedalskrogen, då woodys renoverade och redbrick var fullbokat.
Hela Karlskoga ska väl ut just imorgon ( LÖNEN har ju kommit ) haha
 
Idag så har jag och min andra hälft varit och tränat ialf blev ett bra pass!
CHINS
RODD
LATSFLYES 
MILITÄRPRESS
SIDOLYFT 

Kanoners (Y) 
 
Igår så beställde jag även två helt underbart fina skor.. 

 Dessa skönheter landar snart i min brevlåda <3
 
 Nej nu blir det PH hoppas The PIGG åker ut idag! 

 
Puss på er  :*
 
 

Kommentera inlägget här :