Då är sommaren igång på riktigt!

publicerat i My Day, My workout;
Jahaja, imorgon börjar jag på schema och nu blir de full fart resten av sommaren, 3 jobb ska skötas och de kommer bli helt underbart. Att få tillbringa nästan hela sommaren tillsammans med människor man tycker så mycket om. 
 
 Just nu sitter jag och instalerar kamera program så jag köpt mig min nya lilla älskling! Har ej varit ute än men de blir nog imorgon. Imorse blev det en ruskigt snabb PW, höll 7/8min per km. Svätten rann och fyfan va varmt det var. Trodde det skulle börja regna så underställs tröja och regn jacka SOM INTE ANDAS. Svetten lacka kan jag lova. 
  Blev ett Rump + magpass på gymmet oxå! Älskar dessa rump pass. Mumma för själen! 
 
Tänte visa er vad jag tog innan jag åkte iväg i morse och nu på eftermiddagen! 
 
 
 
Denna blanding är helt super! Jag har energi under hela passet och den verkar fort så när jag tar detta på morgonen så kryper det i hela kroppen när jag är klar för träning. Helt super :) 
 
    
 
 
 
Tänkte fota lite mer av de kosttilskott jag äter imorgon och lägga upp här. Nu ska jag göra mig klar inför natten eftersom klockan ringer 05.30 :) Vi får se hur förstörd jag är efter första dagen imorgon.  
 
 
PS! Lillavärlden i degerfors öppnar på Midsommarafton och på menys står självklart, Midsommarbuffé!
 Jag kommer självklart vara på plats! 
 
 
Puss på er och ta hand om varandra och visa er kärlek! <3
 
 

Kommentera inlägget här :