ledig torsdag!

publicerat i My Day, My food, My workout;
Ännu en dag har passerat.. Men denna i ledighetens tecken. 
 Lite sovmorgon imorse med min man, hur mysigt är det inte att få ligga och dra sig i sängen tillsammans med sin kärlek ❤️ 

 Mitt förmiddags mellanmål: 

Protein pannkakor med lättkeso och "persika"

Träffade min saknade Isabelle och lilla Saga idag, vi tog en lunch och en shopping runda på stan.


 Hon har blivit så stor! Kan säga vissa ord och skrattar när man tutar henne på näsan! Snacka om att suget efter en egen liten prinsessa kommer när man går och kollar bäbis kläder. 🙊 

Nu på eftermiddagen så har jag och Erik varit och tränat på ett "nytt" gym tillsammans med hans barndomsvän! Blev ett riktigt disco pass! Bröst, axlar och biceps! 💪 Var och tränade på Davids här i Karlskoga, är inte nöjd med något av gymmen i denna stad. Men man får ta de man har och göra de bästa av situvationen.

Nu ligger jag och kollar Andra avenyn, kollar runt lite på internet. 
Middagen idag fick bestå av kycklingbitarna gjorda i vår airfryer. 

Bästa investering jag gjort någonsin. Helt perfekt, kan göra dagens matlåder medans man är ute på morgon PWn.. Eller när man står i duschen efter gymmet. ( så gjorde jag nu ). Fixade middagen medans jag stod i duschen. 

Imorgon är det ju självaste midsommarafton! Något jag aldrig har firat. Så för mig blir det jobb på Lilla Världen imorgon tillsammans med min familj! Som ni kanske vet så dricker jag inte alkohol och inte heller min Erik. Så dessa amatöraftnar är inget speciellt för oss. Vi gosar oss lite extra kanske. 

Nej nu blir det att fixa sig inför sängen! Puss på er och va rädda om er om ni ska bruka alkohol eller ska ut på vägarna. 💕💗🌷


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Isabelle:

Hihi vad rolig trölla såg ut 😘 tack för idag. ❤️

Svar: Ho är ju så söt ❤️ tack själv fina du 💕💕
Alette

Kommentera inlägget här :