Mina piller och pulver!

publicerat i My Day, My workout;
 Jahaja, då tänkte jag visa er vad jag använder mig av för kosttillskott just nu!
Allt kommer självklart från mina underbara sponsoerer  MMSPORT!
 
  
BCAA, det bästa du kan ha hemma! 
Perfekt att ta innan frukost, till frukost, innan träning, under träning, efter träning!
Man kan inte få ( för mycket ) aminsyror. 

Fördelar med XLNT Sports BCAA:

  • XLNT QUALITY!  XLNT TASTE! XLNT RESULTS!
  • 4-1-1-förhållande.
  • Stimulantfri - innehåller inte koffein eller andra stimulanter.
  • 10,5 gram muskelbyggande aminosyror per skopa
  • Innehåller 500 mg betain (trimetylglycin)
  • Vitamin B6 bidrar till en normalt fungerande protein- och kolhydratsomsättning.
    Vitamin B6 bidrar till att minska trötthet och utmattning.
  • Vitamin B6 och Vitamin C bidrar till upprätthållandet av en normalt fungerande ämnesomsättning.
 
 Green Tea! Innan morgon promenad! 
Fördelar med Body Science Super Green Tea:
  • 3 gånger så starkt som vanligt Grönt Te.
  • Kan öka fettförbränningen.
  • Kraftfull antioxidant.
 
 Fördelar med Body Science CLA:
  • Unikt hög koncentration av de aktiva CLA-isomerer c9,t11:t10,c12 (1:1).
  • Hela 810 mg CLA per 1000 mg!
  • Essentiell fettsyra – omtyckt av kroppsbyggare och fitnessutövare.
 
 
Använder lite fler olika kosttillskott med det kommer i ett annat inlägg! 
Använder självklart protein pulver, coffein, multivitamin, omega-3!
 
 
Idag vart det ialf ett axelpass på gymet. Tycker synd om dom som tränade där idag när jag var där.. för usch, såg ut som ett gående lik. Ingen energi till något. Satt mest och stirrade in i ingening. Hemskt. 
Men vad ska man göra när man gått upp kl 05.00 jobbat till 16 och ätit lite för dåligt. 44g kolhydrater på hela dagen.. Kan ju vara därför jag är mer död än levande. 
 
Fick oxå hem mina nya kompressions tajts igår. Kan säga att det var rena matchen att få på!
 
 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig! Läsa lite bok sen kommer jag tvär slockna. Ledig torsdag och fredag men jobbar helgen!
 
 Mer kärlek åt folket ! <3
 
 

Kommentera inlägget här :