Det är när man vilar som man växer!

publicerat i My Day, My workout;
Tjenare! 
 Då var det dags igen.. Har suttit vid datorn o pluggat 07.30-15.00.. Man blir ju helt hjärndöd tillslut, man fastnar o försöker ändå.. Vänder upp o ner på allt med inte fan går de framåt. 
Med de positiva med att plugga hela dagarna är ju att man lär sig något (förhoppningsvis) och att kroppen får maximal vila! 
 Jag har ökat med ca 10kg i alla övningar förutom bänkpress på 4veckor. 

Idag reppade jag på 40kg i pushpressarna och på 95kg i marken och det är jag jäkligt nöjd med! 
 Har haft endel problem med mitt diskbråck sista tiden men det går sakta men säkert. 

Har idag börjat med ett rörlighets program för att bli ännu bättre i marklyften och i mina knäböj. 
 Jag följet ett rörlighets program från styrkelabbet.se



 Här är bara två av övningarna, vill ni veta mer så gå in på styrkelabbet.se o ladda ner hans E-bok. 
 Nu ska mina muskler få tid att växa 💪

 Puss på er o va noga med er teknik när de gäller tung träning! 





Kommentera inlägget här :