Det kanske är dags att börja skriva igen?

publicerat i My workout;
Tjenare!
 Jaa.. det kanske är dags att börja skriva lite igen. Träningen går ju så fruktansvärt bra så varför inte. 
Skolan har börjat igen, och då sitter jag ca 5-7h om dagen framför denna dummburk... så varför inte`?
 
Sitter just nu och väntar på att mina burkare ska bli klara som ska rakt ur i biceps. Hade ett sjutk bra pass idag på gymmet. 
 
Knäböj
bänkpress
Latsdrag
 
Kör på teknik så de bara skriker om de så mina vikter är låga fortfarande men de går frammåt. 
Jag kör enbart basövningar just nu.. vissa pass så lägger jag till sidolyft och bicepscur.
Annars så kör jag: 
 
Knöböj
marklyft
bänkpress
militärpress/puchpress
Chins/latsdrag 
 
När allt sitter och jag börjar komma upp på vikterna jag borde ligga på så kommer jag även börja köra rakamark.  Har alltid kört rakamark och det är absolut en favorit övning men just nu ligger fokus på mina basövningar. 
 
Jag kör tre övningar per pass, uppvärmning och sedan 3 sett på rätta vikten.
 
nej nu pep maten.. dags att mata musklerna! 
mer imorgon.. Puss på er! 
 

Kommentera inlägget här :